maandag 16 oktober 2017

Beary Christmas

Hallo allemaal,

Sommige van jullie hebben het misschien gezien maar ik was een tijdje terug een van de gelukkige winnaars van de My Favorite Things Superstar Contest. De prijs was maar liefst een shopbon van 250 dollar! En jeetje ik geloof dat ik mijn winkelwagen wel 20 x in en uitgepakt heb, maar goed uiteindelijk toch een keuze kunnen maken en het pakketjes is woensdag binnen gekomen. Ik ging er meteen mee aan de slag.


Ik maakte gebruik van de schets en de kleuren challenge op het blog en maakte dit kaartje. Ik stempelde de Primitive background stempel met versamark inkt en heb het geheel geheat embost met witte embossingpoeder. Daarna ingekleurd met distress inkt en een waterpenseel. 


De scene gestempeld en gemaskerd en de lucht gemaakt met distress inkt en een witte gel pen. De rest gekleurd met copics. De tekst gestempeld en twee keer de banner gestanst er verschoven op elkaar geplakt.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig kaartje en proficiat!
    Bij mij vandaag een naaiwerkje op mijn blog maar ik sta met een foutief bericht in de blogrol, dat ik niet weg krijg. ( Dat is alvast een sneakpeak voor morgen.) Als je op mijn blognaam klikt ( en niet op de titel )dan krijg je wel het juiste te zien. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met het winnen van die superprijs, bijna niet te geloven (wel dat je gewonnen hebt want je creaties zijn allemaal even stunning Marieke) maar dat bedrag......WOW!! Toch denk ik dat het geld er doorheen vliegt als je begint te shoppen en dat het hartstikke moeilijk was om een keuze te maken maar dit ziet er alvast enig uit..ben benieuwd naar de rest!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat geweldig dat jij zo een mooie prijs heb gewonnen met je winnende kaartje,,,,daar kan je nog eens van gaan shoppen...
    Ik had er vorige weer eentje van 50 dollar en dat vond ik ook al mega veel
    Maar je hebt er een schitterend kaartje mee gemaakt....heel lief en prachtig ingekleurd stempeltje....zo een schattig tafereeltje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prijs is dat en wat lijkt me dat leuk shoppen Marieke. Je laat hier in elk geval weer een hele leuke fleurige kaart zien. Top zoals de achtergrond en het tafereeltje matchen, dat heb je goed uitgedacht. Geniet van je spulletjes (en wij genieten mee hihi)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je mijn nieuwe volger werd ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is nog eens een prijs om te winnen, ik snap dat het lastig kiezen was. Hele leuke en vrolijke kerstkaart in deze kleurtjes. Ook je kaart met het kardinaalvogeltje op de boomstam is mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees ik dat goed Marieke een bon van 250 euro, wat super de super leuk voor je.
    Jij kan voor lopig vooruit met de kaarten makerij.
    Dit kaartje is beary leuk geworden en zo gaaf van kleur.
    Geniet van je prijs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jhee Marieke, proficiat met deze prachtige prijs! Dat is nog eens leuk shoppen!! Ben heel benieuwd wat er allemaal voorbij gaat komen op je blog. Deze kaart belooft al veel, hij is superleuk! Deze set is ook steeds in en uit mijn mandje gegaan, uiteindelijk eruit gebleven maar ja, nu ik dit zie... spijt natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen