vrijdag 1 september 2017

Cheerful Sketches September Challenge

Hallo allemaal,

Vandaag start er een nieuwe challenge op het Cheerful Sketches Challenge Blog. Het is voor mij het laatste kaartje dat ik maak als DT van dit blog omdat ik besloten heb mijn DT- schap bij cheerful stop te zetten. Ook via deze weg wil is Geesje en het team nogmaals bedanken voor alles!


De basis is een dubbele vierkante kaart van 14 x 14, daarop wit cardstock en designpapier van Maja. Nogmaals een vierkant wit cardstock en designpapier en alleen dan 2 cm kleiner dan de binnenmaten van het andere vierkant. Een strook van 3,5 x 12,5 met daarop weer designpapier. Een stempel van Joy Craft en een bloementoef met blaadjes van Marianne Design.


Ik heb een stempel gebruik van Pinky Dolls een van onze sponsors van deze maand, de digi's zijn al in een zwart wit teint en ik dacht dat het wel grappig zou zijn om alleen het groen en rood te accentueren. Ook heb ik het bont bewerkt met liqued applicator. Daarna uitgestanst met een stans van Marianne design, dezelfde stans de buitenkant gebruikt voor het vierkante designpapier en als laatste uit wit cardstock de vierkante basic stans.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

3 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende kaart, je hebt de digi mooi ingekleurd Marieke.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke, je hebt een heel tof blog! Ik hoop dat ik je nu volg, kreeg een paar keer 'n error...leuk dat ik een aantal kaartjes 'live' heb gezien op de beurs! Fijn weekend, en groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen