donderdag 15 december 2016

Veel liefs

Hoi allemaal,



Zoals eerder aangegeven had ik een bestelling gehad van een vriendin. Vandaag heb ik daar weer een kaartje voor om te laten zien.




De basis is een dubbele vierkante witte kaart van 15,3 x 15,3. Daarop wit cardstock en daarna designpapier van Maja Design. Twee keer een rechthoek van 12 x 6 ook dit gemat op wit cardstock. Al het cardstock en designpapier voorzien van een distress randje, een stikrandje en bewerkt met een papierdistresser.



Onder de afbeelding heb ik een doily en wat wit kant. Van jutte lint wat lijnen en een strik met een charm en een roze bloem. In de hoeken wat roze parels en als laatste de tekst toegevoegd op een banner van Noor. De afbeelding kot ook uit een blokje van noor en heb ik gestikt en bewerkt met een papierdistresser. Van wit cardstock de stans van Noor gestanst en dit op elkaar geplakt.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Live & Love Crafts: Smörgåsbord, A a sketch en B Bingo: Lace, Doily Metal / Pink, Vintage, Metal. / Lace, Vintage, Pearls / Metal.

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Marieke. EEn plaatje om naar te kijken. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige, romantische kaart. En je kerstreminder kaart is juist heerlijk sprankelend met volle kleuren en een hele leuke digi die je weer fantastisch hebt ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Marieke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit vintagekaartje Marieke....super leuk die lentehyacinten erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK vind je kaart prachtig Marieke! Supermooi gemaakt. voorjaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben weer even langs 2 prachtige kaarten gewandeld Marieke. Heerlijk om te zien en hoe leuk ik de kerst ook vind....het voorjaar lonkt als ik die lieve kleurtjes zie. Heel mooi gemaakt allebei...heel verzorgd en met oog voor detail.
    Fijn weekend, xxx Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve kaart Marieke! Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Liefs, Marjan (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintagekaart is deze ook weer.! Bedankt voor je deelname aan de laatste challenge van WLVC!
    Gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen