maandag 29 augustus 2016

Best Furr-iends

Hoi Allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik heb gemaakt voor mijn knutselmaatje, ze is aankomende vrijdag jarig en dan krijgt ze dit kaartje met nog wat leuke hobbyspulletjes. Ik laat dit kaartje vandaag zien omdat ik vanaf vandaag in een "offline" mode ga. Zoals al eerder gezegd hebben mijn vriend en ik vakantie en dat bestaat aankomende week uit gamen, er komt namelijk een nieuwe versie voor World of Warcraft en daarna gaan we twee weken op vakantie naar Frankrijk dus wanneer je iets voor bij ziet komen aan blogpost zijn ze voor `geprogrameerd`. Tot over drie weken!


De basis is een dubbele rechthoekige kaart van 11 x 14 van kraftpapier. Daarop wit cardtock en vervolgens designpapier van Maja design. Alle randjes bewerkt met distress inkt en een aantal met een papier distresser. De kat is een stempel van Kraftin Kimmie deze gestempeld en ingekleurd met copics. Ik heb de kat dezelfde kleur gegeven als onze kater. Daarna uitgesneden en de bovenste hoeken afgerond met een hoekpons. Dit gemat op kraftpapier en beide bewerkt met distress inkt en een papier distresser.



Ik heb met een sizzix stans twee keer een hartje gestanst, bewerkt met distress inkt en verschoven op elkaar geplakt. Mijn wel bekende lussen gemaakt en er een charm van een pootje aangemaakt. Daarna afgewerkt met een blauw bloementje. De tekst komt uit een andere set van Kraftin Kimmie en gestempeld met zwarte versamark inkt daarna het strookje gemat op kraft papier en dit alles met 3/d dots op de basis geplakt. Ook de binnenkant voorzien van een stukje wit cardstock om op te schrijven, hopelijk is mijn vriendinnetje er blij mee.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge´s:

Kraftin Kimmie: Vintage / distressd.
Kraftin Kimmie: Wonderful wednesday.
Penny Black and more: Anything Goes with a stamp.
Scr@pcards: Bingo, kraft /ribbon/lace (hopelijk telt twine ook?) / dier.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

9 opmerkingen:

  1. Ooh, die is leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geworden. En een fijne vakantie.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super geinig kaartje.
    Fijne vakantie, geniet ervan, en... Game ze.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest meteen denken aan Dikkie Dik toen ik deze poes zag Marieke en het is een enige kaart! Een hele fijne vakantie en flink genieten!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i love all the distressing on this fun and cute card! thank you so much for playing along with us at penny black and more!
    linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart. Fijne vakantie!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke,
    Je kaart is prachtig!! Leuke poes.
    Helaas zien we het touw niet als lint en kant, sorry.
    Je kan dus helaas niet deelnemen met deze kaart.
    Maar je hebt nog een aantal weken de tijd om mee te doen met de bingo challenge.
    Hopelijk zien je we je terug jet een nieuwe creatie.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the distressing! Such an adorable image and the layout is great! Thanks for playing along with Kraftin' Stamps this week!

    BeantwoordenVerwijderen