vrijdag 6 maart 2015

Monochroom en een donatie.

Hoi Allemaal,

Zoals sommige van jullie misschien al wel gezien hebben op Gaby haar blog heb ik een aantal kaarten (bijna alles ...) gedoneerd voor het goede doel. Ik maak zoveel kaarten en ik gebruik er zelf bijna geen... Of ik verkoop ze niet. Zoals ik al eerder zei de babykaarten zijn in trek maar de rest eigenlijk niet, nu doe ik zelf ook niet heel erg veel moeite maar goed dat is een andere zaak... 

Eigenlijk vanaf het moment dat ik ben gaan bloggen is Gaby één van mijn trouwe volgers en daar ben ik ontzettend blij mee. Daarnaast vind ik het ontzettend goed dat ze haar kaarten verkoopt voor het goede doel en natuurlijk ook dit specifieke doel. En eigenlijk vanaf het moment dat ik Gaby heb leren kennen via blogland had ik al het idee om haar mijn kaarten te schenken. Maar ik vond altijd dat mijn kaarten niet mooi of goed genoeg waren, echter had ik inmiddels al zo'n verzameling op gebouwd dat ik het toch ook wel zonde vond om ze te laten weg stoffen. Dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken en Gaby gemaild of ik haar blij kon maken met mijn kaarten en zei was super enthousiast over mijn kaarten! Meteen woord bij daad gevoegd en ze dezelfde dag nog per pakketpost verstuurd. Nu maar duimen dat ze ook daadwerkelijk verkocht worden elke euro die ze opleveren gaat naar het goede doel en daar doe ik het uiteindelijk dan ook voor!

Gaby ik wil je ontzettend bedanken voor je lieve kaartje dat je hebt gestuurd! Ik mocht hem vanochtend bewonderen op je blog maar toen ik vanmiddag thuis kwam en hij op mijn deurmat lag was hij nog mooier! Succes met de verkoop en wie weet komt en nog wel een keer zo'n lading jou kant op ;).

Terug naar mijn kaartje... Vandaag een kaartje in de kleur groen. Tjonge dit was nog best wel lastig! Maar hij is weer gelukt. Hij is vrij simpel en "clean" maar daarom niet minder geslaagd.



Het is een dubbele groene kaart van 14 x 14 daarop designpapier gemat van 13,7 x 13,7 op dit papier heb ik met de hand een stikrandje aangebracht met groene garen. Een vierkant stuk cardstock van 11 x 11 met daarop designpapier van 10,7 x 10,7.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Sherry Baldy en ingekleurd met copics. Daarna uitgeknipt. Ik heb van groen cardstock de stanst van Noor! Design gestanst en van wit cardstock heb ik met een embossingsfolder van Marianne Design het vierkant geembost. Daarna uitgesneden en onder de mal geplakt. Vervolgens de digi stempel met 3-d dots op geplakt en het geheel nogmaals met 3-d dots op de kaart geplakt.



Links op de mal heb ik met plakstickers de tekst "feest" gemaakt. Onderin een strook groen cardstock met daaroverheen kant met gaten. Door de gaten een groen lint gedaan. Links een strik met knoop.

Met het kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; My Besties Dutch Girl; Embossing. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes + option stitching. Dies R Us; Monochromatic. Love to Scrap!; Button and Bow. Creative Card Crew; Green. Simon says monday; Just a hint of clover. Loves Rubberstamps; Anything Goes. De Creatieve Zebra; Geen bloemen. My Besties Uk; Anything Goes. My Besties Deutschland: Anything Goes + option birthday greetings.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Marieke

27 opmerkingen:

  1. WOW! You have showcased this cutie perfectly and LOVE the design! Nicely done!!! Thanks so much for playing in our ‘MONOCHROMATIC’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lovely thanks for joining us at besties uk - Carol UK DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige kaart Marieke.
    inderdaad simpel hoeft niet saai te zijn.

    gr karin en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke, wat een lieve woorden en tekst lees ik hier...rode wangetjes...:-)
    Dank je wel!!!

    Ja, de post...dacht ik slim te zijn, maar gelukkig dan toch vandaag op je mat...:-)

    Ik vind je kaartje écht een feest...:-), leuk dat groen en al die stippies.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je meedoet met onze challenge.
      Dank voor je inzending.

      Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

      Verwijderen
  5. Een prachtig kaartje Marieke...zo mooi in die groentinten....en wat een fantastisch idee om je voorraad kaartjes naar Gaby te sturen....hopelijk gaat zij ze vlot verkoen en dan heeft ze weer een heel mooi bedrag om KIKA te steunen....Super van je....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet little girlie she is Marieke, a really lovely card!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card, I like the gorgeous image and the design.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card! Adorable image and great coloring. I love you background die-cut. Thanks for joining the Dies R Us March, "Monochromatic" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful! LOVE that gorgeous die you used to frame the image. It is so elegant! Thanks for playing with our LTSCB Buttons & Bows challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marieke jouw kaarten niet mooi of goed genoeg?! Jij maakt echt heeeeel mooie kaarten! Ik zeg dat niet zomaar ;) Je afwerking is altijd strak, jouw kleurencombinatie is altijd mooi, je kleurt echt prachtig in en de materialen die je gebruikt zijn altijd top! Echt hoor jouw kaarten zullen als warme broodjes over de toonbank vliegen ;) Ook deze kaart is weer schitterend!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben het helemaal met Chantal eens.
    Je kaartjes zijn echt prachtig.
    En wat lief van je dat je ze doneert voor het goede doel.

    Ook dit kaartje is weer super!!

    Fijn weekend
    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super kaartje Marieke en goed idee om kaarten te schenken aan Gaby,
    ik zie dat je ook meedoet bij My Besties Duitsland, leuk! Succes, LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! Het meisje is erg schattig. Het frame is erg mooi, gave snijmal! Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Totally Gorgeous! Love the colors and your awesome layout! Thanks so much for playing along with Loves Rubberstamps this week!
    Hugs, Dangina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a great project! Thank you so much for sharing your creativity with us at Loves Rubberstamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a great project! Thank you so much for sharing your creativity with us at Loves Rubberstamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OMGosh this is so adorable. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet met DCZ en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Challenge Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaart Marieke, zoals al je kaartjes trouwens.
    Dank je wel voor je deelname aan SSS challenge en my besties Deutschland.
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief om al je kaarten te doneren voor het goede doel. Deze kaart is prachtig. In mijn lievelingskleur.
    Dank je wel voor het meedoen aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Das sind wundervolle Grünschattierungen ,eine edle Kartengestaltung,zauberhaft !Vielen Dank für deine Teilnahme an der My-Besties Deutschland Design Challenge in diesem Monat und viel Glück bei der Verlosung!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, mooie kaart, goeie kleurencombinatie ook.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij My Besties Dutch Girls Designs.

    Lieve freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful creation .. thanks for joining us over at My Bestie's UK challenge blog and good luck ... Anita DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Challenge Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen